ریبون اولیس , evolis ribbon

مرکز پخش ریبون های اولیس در کشور

ریبون اولیس , evolis ribbon

مرکز پخش ریبون های اولیس در کشور

ریبون رنگی فارگو نیم پنل YMCKO



<< ریبون رنگی فارگو نیم پنل YMCKO >>



YMCKOبه چه معناست؟ 


جهت چاپ کارت های پی وی سی نیازمند باید از کارت پرینتر استفاده نمود که نیازمند استفاده از جوهری مخصوص به نام ریبون هستند. هر چاپگر دارای یک ریبون منحصر به خود می باشد که استفاده از آن موجب افزایش کیفیت و ماندگاری چاپ می گردد. ریبون ها از نظر شکل ظاهری مشابه یکدیگر می باشند اما دارای ابعاد متفاوتی هستند. هر ریبون بر اساس نوع مواد تشکیل ‌دهند اه ی که دارند برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از ربیون ها برای چاپ متون و تصاویر بر روی لیبل‌ های متال Metal ، کارت های پی وی سی PVC و ... استفاده می شود. ریبون ها در اثر حرارتی که به آن ها وارد می شود اطلاعات را بر روی کارت ها چاپ می نمایند.



ویژگی های ریبون رنگی نیم پنل YMCKO


ریبون رنگی نیم پنل YMCKO نیز جهت چاپ تمام رنگی بر روی انواع کارت های PVC کاربرد دارد. این ریبون رنگی در چاپگر کارت و برای چاپ متن یا بارکد تک رنگ مشکی بر روی کارت پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد. ریبون رنگی نیم پنل YMCKO ساخت کشور آمریکا بوده و عمر مفید آن در صورت نگهداری در شرایط مناسب به یک سال می رسد.



کاربرد ریبون رنگی نیم پنل YMCKO


با استفاده از این ریبون می توان انواع طرح های رنگی را بر روی بخشی از طول کارت PVC چاپ نمود. به عبارت دیگر هرگاه بخواهید فقط در بخشی از کارت قسمت رنگی چاپ نمایید می توانید از ریبون رنگی نیم پنل YMCKO استفاده کنید.



ساختار ریبون رنگی نیم پنل YMCKO


این ریبون از نیم پنل های زرد قرمز و آبی تشکیل شده است که از طریق درجه های مختلف حرارت با یکدیگر ترکیب می شوند و می توان با استفاده از آن ها طیف کاملی از انواع رنگ ها را چاپ نمود. پنل رزین مشکی نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که در این ریبون ها به کار برده شده و با استفاده از آن می توان متون یا بارکدها را بر روی کارت های پی وی سی چاپ نمود. علاوه بر پنل های ذکر شده یک پوشش شفاف و نازک نیز در این ریبون تعبیه شده است که پس از انجام عملیات چاپ بر روی سطح کارت کشیده می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.